Tuesday, October 19, 2010

{portrait | baby | 1 year | bronx}

I love this shoot with Baby Bronx on his first Bday! What started out as a difficult session (trying to get B to not put every dirty thing in his mouth) turned out amazing and fun. That is, once I brought in my secret weapon, Balloons! B had a blast trying to figure these balloons out! The cake smashing was hilarious as well. Instead of smashing and making a mess, like B does every other day according to mom and dad, he picked at the cake very gently and savored each piece. I think mom and dad did more of the smashing than B, lol. But we had a blast and got some great images!











25 comments:

  1. omg soooooo cute!!! love the cake! pictures look awesome!

    -G

    ReplyDelete
  2. Bronx is a little cutie pie! He is very photogenic :)
    <3
    Nay

    ReplyDelete
  3. I love the cake eating pictures, very well captured. We <3 Bronx!!!
    -Jojo

    ReplyDelete
  4. Very adorable..what an awesome photographer!!

    ReplyDelete
  5. Very cute! Love the one of Daddy holding him up in the air and the "tongue" cake pic!!

    ReplyDelete
  6. WOW the pics are a amaizing and so is Bronxy Phoo... He is soooo incredibly cute!! :D

    -Oni

    ReplyDelete
  7. These pictures turned out soooo stinkin cute! Your family is adorable!!! Great Job!

    -Summer
    xoxoxo

    ReplyDelete
  8. These pictures and the family are just stunning! It captures the moment perfectly.

    ReplyDelete
  9. OMG...
    As Alice says...DANG, DANG CUTE!!!
    Luv...luv the one with Bronx in the air with your beautiful big smile and the one where he looks so angelical with a little cake on his lip. Too cute my friend..Hugs, Jayne

    ReplyDelete
  10. Nice pictures, where is the smashed cake?

    ReplyDelete
  11. You really captured the moment when mondo was holding Bronx in the air. The expression on his face and Lorraines :)

    ReplyDelete
  12. Adorable!! Love these artsy pics of Bronxie <3

    ReplyDelete
  13. SOOO CUTE!!!!! I love the balloons and the cake! But I'm surprised the cake had a monkey, not a cow.
    -Christine

    ReplyDelete
  14. so cute!!!
    happy birthday 1st lil man!!

    ReplyDelete
  15. Alisha Murray_StuemkeOctober 20, 2010 at 10:03 AM

    Oh Raine & Mondo...such great pics! Happy 1st B-day to Bronx! Hope u all are well.<3

    ReplyDelete
  16. Handsome little boy!! too cute for words. Loved those photos with his cake...

    ReplyDelete
  17. Wow! Cute Naman Cute!

    ReplyDelete
  18. Great pics; poses look very natural as in unscripted; ditto with the choice of backgrounds. Who would've imagined that a 5 pounder, wrinkly, tiny fella at birth will be a such a cutie pie and a heartbreaker, a year later!! Love all the photos; they captured the joy and excitement on Bronx first birthday!!

    Love,
    Granny Annie

    ReplyDelete
  19. Oh Raine... Loved all the pictures! He's too cute my friend! Can't believe it'salready a year... where does the time go?! Love Heather

    ReplyDelete
  20. The pictures say it all!!! Bronx is sooooooooo cute and adorable!! Looks like he loved being photographed!! Love all the pics especially the one where he is standing by the balloons with mom and dad watching. Go Bronx!! Everybody in the PI love you!!

    ReplyDelete
  21. Beautiful pictures, beautiful poses! Bronx looks so cute!! Happy first! Auntie Vickie

    ReplyDelete
  22. These photos are beautiful! Bronx is a cutie!!! :)

    <3, Meilyn

    ReplyDelete
  23. Adorable people! Adorable colors! =D

    ReplyDelete
  24. Thanks everyone :D...we had a lot of fun (well, Mondo and I did...don't know about B)! As always, beautiful pics Krista :D...Thanks again for trekkin' down to the OC for us

    - Raine

    ReplyDelete

you may also like

Related Posts with Thumbnails